Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

O moralnom autizmu naših „filmskih delatnika“

Komentari (51) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 06 februar 2012 12:41
mali perica
tako je, samo srbi snimaju samopljuvacke filmove.
od svih reditelja ne mogu da izdvojim ni jednog vrednog postovanja, postovanja u smislu da je snimao nesto afirmativno o srbima, srbiji.

sve je podsmesljivo, podrugljivo, poseljaceno, prostacko pod laznom parolom - pa takvi smo.

ne gospodo reziseri, pisci scenarija kojima se uvlacite u naplitkije siroke mase, mi nismo takvi.

samo dve gradjanske serije ste snimili - 'pozoriste u kuci' i 'bolji zivot' u kojima su maltene svi dijalozi ismevanje gradjanstine u prvom redu. u drugom ismevanje seljana.

bolje da nista i ne snimate kad ne znate gde zivite.

sram vas bilo.
Preporuke:
135
3
2 ponedeljak, 06 februar 2012 12:58
siniša
Nemam drugu reč nego bravo gospodine Božidare.

U svom tekstu je pokazao i razumevanje problematike i dobro je "pročitao" režisere.
Konačno je neko kompetentno problematizovao neznanje i neupućenost drugosrbijanaca kao njihovu glavnu karakteristiku. Na jednom mestu je demonstrirao čak i forenzički talenat kad je skrenuo pažnju da je namera bit krivičnog dela.

Bravo!
Preporuke:
99
1
3 ponedeljak, 06 februar 2012 13:07
Srbin agnostik
"... moram da se osvrnem na opasan moralni autizam koji se razvija kod jednog dela naših filmskih radnika."
"Kamo sreće da ljudi poput g. Kecmanovića imaju više prostora u medijima."

Pa kao što sami uviđate, kod nas da bi neko dobio glavnu reč, mora biti apsolutno "moralno autističan". Zar slučaj Sretenidis nije dovoljno ilustrativan, a ima ih do mile volje.
Što se Stojanovića tiče, možemo se sa Vama složiti u potpunosti, s tim što primećujemo da se on u pomenutoj emisiji predstavio kao - pre svega - veoma zao čovek.
Preporuke:
100
1
4 ponedeljak, 06 februar 2012 13:22
Milan Cvetojevic 1. dio
Zanimljivo je da su se kod nas svi okomili na Andjelinu Dzoli, iako ja smatram da ona nije osoba koju nesto posebno interesuje sta se zaista dogodilo na Balkanu niti je ona nekakav promotor srpskih interesa. Mislim da je ona i prema nacinu razmisljanja ali i prema obrazovanju jedna prosjecna Amerikanka, dakle ne treba ocekivati nista senzacionalno od nje.
S druge strane mislim da je mnogo sramnija uloga onih srpskih (ako su srpski) glumaca kao sto je Rade Serbedzija, koji ne samo da nemaju nikakav problem da glume u jednom takvom propagandnom filmu, nego su jos i kasnije dovoljno bezobrazni da nas ostale ubjedjuju kako to nije antisrpski film. Mislim da je glumiti u jednom filmu s poznatim imenima u svakom slucaju jedna dobra prilika za proboj u karijeri, ali da li bi srpski glumci trebali u tome i ucestvovati, naravno, pitanje je morala. Kao i kod srpskih pjevaca primjetna je jedna tendenca da srpski glumci na "bratske" nam narode gledaju kao na potencijalne kupce.
Preporuke:
88
1
5 ponedeljak, 06 februar 2012 13:27
Milan Cvetojevic 2.dio
Tako je Nikola Kojo nedavno izjavio (mislim u Blicu, gdje drugdje) da je Razlika izmedju Srba i Hrvata samo kako se krste. Naravno gospodin Kojo bi trebao da razmisli prije davanja ovakvih naivnih izjava, jer upravo je kako se ko krsti bio glavni kriterijum za ustase (one iz 1941. ali i ove savremene) koga ce da ubiju. Dakle od Andjeline Dzoli i ostalih "umjetnika" sa Zapada, ne treba ocekivati ili bolje receno iznenadjivati se njihovim djelima.
Ono sto svakako smeta i sto srpska javnost treba jedinstveno i snazno osuditi su Srbi koji ucestvuju u antisrpskim projektima.
Preporuke:
91
1
6 ponedeljak, 06 februar 2012 13:28
Tatjana
Jedina hajka, i to preventivna, koja u javnosti postoji odnosi se na one koji bi na bilo koji način digli glas i izgovorili ono što svako normalan misli: "filmski radnici" poput rečenih su ne samo izdajnici, već i amoralna bića u najopštijem smislu(namerno kažem "amoralni", jer bi "nemoralni" značilo svest o moralnim normama i dužnosti da se u skladu sa njima ponaša, ovde se radi o nekima kojima je taj "čip" u glavi izvađen ili nekakvim inženjeringom zamenjen ... bolje da ne kažem čime).
Preporuke:
78
0
7 ponedeljak, 06 februar 2012 13:39
Tatjana (2. deo)
Zato se, u ime svih koji ne mogu da dođu u priliku da to kažu ili se "dobrovoljno" autocenzurišu,prepuštam toj (pravoj)hajci i pokrećem "hajku" na navedene umetnike i "umetnike" sledećim izjavama:

1. M.Karanović je velika glumica.
2. To ni na koji način ne bi trebalo da nas se tiče u vezi sa ovim:

- Ni jedan film u kome ona glumi ne sme da dobije ni dinar državnih/paradržavnih para,poreskih olakšica i sl.
- Kao pretplatci RTS-a treba da nađemo način da se izjasnimo da li prihvatamo da finansiramo serije u kojima se pojavljuje.

PS: M.K. je uzeta samo kao primer, utoliko žalosniji što se radi o nespornom glumačkom talentu, surovom igrom sudbine udruženom sa moralnim idiotizmom. Naravno da se odnosi i na sve slične.
Preporuke:
104
1
8 ponedeljak, 06 februar 2012 13:49
Milorad Stanojlović
KO TO TAMO SNIMA?
Autor kaže: „...ali me je pravdanje moralnog autizma g. Baljaka navelo da napišem ovaj tekst.“
Smatram da g. Baljak nije toliko neuk i neobavešten da bi ozbiljno izrekao tako nešto. Pre će biti da je reč o njegovoj vokaciji – humoru. Ako je tako, a ja verujem da jeste, onda je u ovom slučaju pokazao i veliku prepredenost, koja može da mu se osveti od strane nabeđenih intelektualaca, ali tek pošto im neko prevede šta je Baljak rekao?!
Inače, intelektualaca koji nemaju trunke sumnje u sopstvene stavove imamo i za izvoz. Komično postaje onda kada svečano izjave da su oni „za dijalog“.
Nije daleko pomisao da je reč o moralnom autizmu kako to imenuje autor. No, realnije je pretpostaviti da se radi o „...tip(u) čoveka idealnog za komesare“. Ovaj tip je kod nas u modi još uvek, pretežno zahvaljujući eliti koja ga propagira. (Sećete se onog: „Ljudi rešavaju sve!“)
Vreme je da se pogledamo u oči i pitamo: ko to tamo snima?
S poštovanjem i uvažavanjem,
SRPSKI LIBERALNI SAVET
Preporuke:
38
9
9 ponedeljak, 06 februar 2012 13:53
Vlada, Srbija
Ko još bivšeg Kandićkinog muža i sadašnjeg ostrašćenog aktiviste REKOMa doživljava kao reditelja? On se odavno prihvatio drugačijeg zadatka!
Preporuke:
93
0
10 ponedeljak, 06 februar 2012 14:15
MrGood
Samo jedno pojašnjenje radi boljeg razumevanja stavova i ponašanja gospodina Stojanovića. On je bivši muž Nataše Kandić, poznate Soroševe aktivistkinje. Narod ima poslovicu "S` kim si takav si".
Preporuke:
80
0
11 ponedeljak, 06 februar 2012 14:27
Slobodan Stamenić
Umetnici su se oduvek prodavali i za manje od šake dolara.
Preporuke:
62
1
12 ponedeljak, 06 februar 2012 14:45
@MrGood
Pa to je dragocena činjeniaca za objašnjenje njegove ličnosti.
Oni dvoje su kao Atila i Ređina Melankini, iz Bertolučijevog 1900, kad je o Srbima reč. Da ostanemo u sferi filmskih asocijacija.
Preporuke:
50
0
13 ponedeljak, 06 februar 2012 15:18
Molder
A sta ste drugo i mogli da ocekujete? Zemlja koja je pod mekom okupacijom i protektoratom strane sile i ne moze drugacije da se ponasa. Interesantno a u istu ruku i zalosno je to sto je intelektualna elita neke drzave prva sklona izdaji (cast izuzecima). Dok se "obican" narod ponasa po principu "round the flag", odnosno u kriticnim trenutcima za drzavu se ujedinjuje. Ja ne kazem da Srbija nema intelektualnu elitu, vec da ta elita ne moze da dodje do izrazaja, a to vec i vrapci znaju. Takodje je primetno sve jace i jace medijsko forsiranje drugosrbijanskih stavova samodegradacije i nerealnog samokriticizma, sto me navodi na razmisljanje sprema li nas vlast za neki dogadjaj koji bi mogao da raspali nacionalna osecanja kod stanovnistva? Primecujem nacionalno budjenje kod Srba. Jos uvek nije vidljivo ali polako izdanak nacionalne svesti krsi sve medijske barikade i zabrane. Svesni su i "oni" toga, zato i sprovode ovako agresivnu anti-srpsku kampanju.
Preporuke:
52
0
14 ponedeljak, 06 februar 2012 15:58
Anta
Ovde se koriste sintagme kao filmski umetnici , a zapravo se radi o filmadzijama....od filmadzija i ne mozete ocekivati vise....Inace sada na drugom kannalu javnog servisa ide ruska serija o Dostojevskom poznatog redidelja Hotenenka.Da li celokupna nasa glumacka, reziserska,scenaristicka ekipa moze , da napravi neko ostvarenje koje bi bilo makar do clanaka seriji koju sam naveo....
Preporuke:
47
1
15 ponedeljak, 06 februar 2012 16:07
Evropevac , Potpisujem i kupujem kameru ! xD
da snimimo film u kome srpski supergalebovi, orlovi i migovi rasturaju aerodrom sa apačima dok okolo trče uspaničeni NATO jurišnici. A kad sam već upotrebio taj izraz, mogli bismo da uvedemo i napad na grupu nosača aviona, kao omaž sagi Rat zvezda. Mladi srpski piloti šmekeri, moraju da se probiju do američke flote i pored kvalitativne i kvantitativne NATO nadmoćnosti. Naravno, uz pomoć lukavstva, odvažnosti i uz dobro razrađene dramske efekte mladi, inače problematični pilot, uspeva da proturi raketu kroz lift za avione na američkom nosaču što rezultira serijom eksplozija. Zbog realnosti nosač je izbačen iz borbe ali ne i uništen. NATO lovci bi mogli da imaju zvuk kao imperijini lovci u Ratu zvezda, kao metaforu za negativce u pomenutom kultnom filmskom serijalu. Možda bi metaforično povezivanje NATO pakta i Imperije iz pomenutog serijala imalo efekta i u zemljama Zapada? Siguran sam da bi takav film bio blokbaster u većem delu sveta, a mi bi bili cool momci.
Preporuke:
49
1
16 ponedeljak, 06 februar 2012 17:14
Starac Milija
Sada je tako u pokorenoj Srbiji: što grđi scenario, i što gore prikazuje srpski narod, i grdne poruke prenosi uz najveće vulgarnosti, - to je finansiranje ovakvih anti-srpskih projekata izdašnije.
Gledam mlade, odrasle u gradu kako gledaju seriju R.Bajića, i prvo što primete je da su svi "seljaci" idioti, budale, ludaci, a u najmanju ruku zaključuju da su seljaci glupi, neobrazovani, smušeni i spetljani.
To prikazuje državna TV, naš JAVNI SERVIS, šta njihovi urednici procenjuju kako može da se prikaže naš narod.
Deci i mladima se ne čudim, ako se smeju i podsmehuju takvim karakterima.
Mene čude ljudi iz kulture koji ne reaguju, ali i svi oni građani po provinciji i po Beogradu, koji su ponikli na selu, koji to gledaju sa svojom decom i sa svojim unučićima, i uopšte ne reaguju dok im se sa ekrana direktno izruguju.
Preporuke:
47
0
17 ponedeljak, 06 februar 2012 17:52
Citalac
G. Maslac ima validne zamerke, ali... sve to je jedna FINGIRANA percepcija koju GENERISU nasi mediji (ili rezimski, ili ovi pod sapom stranog kapitala). Uobrazavam da nisam filmski nepismen, i dacu par argumenata u prilog tezi koju iznesoh:

- g. Stojanovic (kao i CITAVA opsesija 'bunkerima' i crnim talasom koja kao zloduh gusi i zatrpava srpsku filmsku publicistiku, pa zato i nemamo neko referentno filmolosko delo koje bi se negde moglo prevesti, a da mu CENTRALNA opsesija nije crni talas, jedva fusnota u istoriji filma) je naprosto relikt. Covek, DOSLOVNO, nije NISTA napravio sto bi ga KVALIFIKOVALO kao referentnog stvaraoca, osim sto je stekao slavu jer mu je filmski debi zavrsio u bunkeru. Pre cetrdeset i cetiri godine. Zamislite da u Americi treceg milenijuma filmsku 'banku" drzi neko ko je svoj JEDINI film snimio 1968.

- g. Baljak je komican. Covek snimi dokumentarac koji treba da OSUDI kriminal u Srbiji. Rezultat: deca masovno IMITIRAJU njegove negativce.
Preporuke:
53
0
18 ponedeljak, 06 februar 2012 17:56
Kosta
"...ne bojim so od vrazjega kota,
neka ga je ka na gori lista,
no se bojim od zla domacega...."
Hajde, stojanovicu, reci nesto, Njegos je svoju rekao, "Gorski vijenac", stih 528! Ili je mozda vreme da pocnes bljuvati po Njegosu, ko zna, mozda ces uz pomoc amerikanaca uspeti da dokazes da on nije ni postojao!
Preporuke:
45
0
19 ponedeljak, 06 februar 2012 18:07
Saša
Gledao sam pomenutu emisiju iako sam mislio da više nemam stomak za takve montirane atake na srpsku kulturu. Slažem se sa autorom, samo bih još dodao da je trebalo da se malo fokusira i na ličnost i delo Janka Baljka. Baljak je jedan od najplaćenijih drugosrbijanskih reditelja, uz rame sa Gorčinom Stojanovićem i Srđanom Dragojevićem. Zapamtite to ime. Sretaćemo se s njim sve češće što budemo bliži Uniji.
Preporuke:
55
0
20 ponedeljak, 06 februar 2012 18:36
fristajlo
Što se tiče argumenta da glumci koji igraju u ovakvim filmovima samo rade svoj posao zaista je teško ostati hladan. Takva pozicija je vid moralnog autizma.
Nisu baš svi takvi "profesionalci"...
Sergej Trifunović se vratio iz Holivuda, shvativši da mu je jedini način da tamo dobije posao da igra "zle Srbe"; zgadilo mu se i vratio se.
Zato ga ni ovde nema Bog zna koliko; danas se u Srbiji prave samo filmovi o "zlim Srbima", jer su Lazari Stojanovići oni koji se pitaju.
Do daljeg, ništa od dobrih srpskih filmova...
Preporuke:
36
3
21 ponedeljak, 06 februar 2012 19:13
Pečorin
Taj BALjAK, čija je argumentacija BLjAK, deluje kao zastupnik lgbt populacije.
Doduše sve to, saglasno je sa "vrednostima" za koje se zalažu Stojanović i on, a kojima se dostojno suprotstavljao, jedino gospodin Kecmanović.
Preporuke:
41
0
22 ponedeljak, 06 februar 2012 19:33
Dijapazon
Odlican tekst. Samo bih napomenuo da je Srdjan Koljevic inace fenomenalan scenarista(10 igranih filmova) i odlican reditelj, sin Nikole Koljevica koji je uz Radovana Karadzica i Biljanu Plavsic prakticno stvorio Republiku Srpsku. Razumljivo je da je Srdjan u odnosu na to malo rezervisan i da zeli da izbegne negativne karakterizacije.
Preporuke:
34
3
23 ponedeljak, 06 februar 2012 19:36
u naletu je razaranje srpske tradicije
Tzv. "druga Srbija" je u naletu omalovažavanja i pljuvanja po Srbiji i srpskome narodu u celini. Evo i mojih nekoliko zapažanja:
- u emisiji "Žikina šarenica" bio je gost Ćirilov, i on u toj emisiji pametuje šta u srpskom jeziku znači neka reč (valjda je u vezi s tom tematikom napisao neku knjigu). I tako za reč "bre" kaže da joj je značenje u smislu "neznalice", "budalo", i kaže, kada vam neko kaže "bre" slobodno to protumačite da vam je rekao "neznalice". Naravno u studiju sledi aplauz.
- u emisiji "Brojke i slova" bilo je pitanje o značenju reči "bre". I tačan odogovor je bio da je to turski prevod grče reči "more".
- s druge strane nedavno je u studiju jedne naše televizije bio gost hrvatski pisac Igor Mandić, čiji je deda bio Srbin, i on je u studiju rekao da reč "bre" znači "brate" s čim e i ja slažem, jer je to stara vendska, odnosno keltska reč od koje je nastalo i ime Bretanje.

Ovaj primer pokazuje koliko naši "inelektualci" deluju razarajuće na srpsku duhovnost.
Preporuke:
47
2
24 ponedeljak, 06 februar 2012 19:42
Ala
Potrebno je da Ministarstvo kulture javno objavi dostavljene predloge za snimanje filmova i TV serija.
Dosta nam je Tijanicevog "stila",Sorosevih kultur-tregera,PINK-subkulture...
Svaki gradjanin ima pravo da odluci kuda njegov poreski doprinos ide-antisrpskoj histeriji M.Banjac ili M.Karanovic,glupavim Bajicevim vidjenjem sela,raznim "Paradama" i paraderima!
Basta!
Ni Predsednik ni Vlada Srbije nisu pokazali zeru razumevanja i postovanja kulturnog identiteta Srba.
Naprotiv!
Opozicija je cudotvorno lekovita!
Preporuke:
36
0
25 ponedeljak, 06 februar 2012 19:57
Saša
@u naletu je razaranje srpske tradicije
Potpuno se sa Vama slažem. Igor Mandić je dokazani intelektualac. Dolazi iz Zagreba, ali sam više puta pročitao komentare na određene društvene pojave, kakve u Srbiji ne možete sresti.
Žikina Šarenica je podmetačina. Ta emisija se emituje u udarnim terminima vikendom, ukupno 4 sata. Prošle nedelje, pošto je Nole igrao u 10, pomerili su Žiku na 8, da ne bismo ko zna šta izgubili. Ta šarenica je, po meni, opasnija od Kursadžija. Emituje se vikendom ujutru, prepuna je kiča, koji je kod kursadžija ogoljen ali kod Žike, eto, gostuju i J.Ćirilov, i Dragomir Antonić i mnogi drugi, koji maskiraju kič.
Preporuke:
29
0
26 ponedeljak, 06 februar 2012 20:00
Mile
Svaka čast autoru za tekst. Neka je neko napisao nešto u odbranu srpske istorije.

Mislim da ne bi trebalo da izmišljamo teme za ratne filmove jer u istoriji imamo mnogo primjera. Ako se osvrnemo samo 20 godina u nazad, iskrene reditelje i režisere mogu da inspirišu primeri oficira poput majora Milana Tepića i njegovog vojnika Stojadina Mirkovića, pilota Zorana Radosavljevića i Milenka Pavlovića pa sve do Sarajevske i Tuzlanske kolone. Mislim da bi tim filmovima moglo da se ukažema mlađima kako se ratovalo i ginulo ali da se pokaže i istina.
Preporuke:
36
1
27 ponedeljak, 06 februar 2012 20:02
Žderomil
1. Delim mišljenje o amoralnosti glumaca koji se angažuju u propagandnim filmovima sa antisrpskom poentom. Autoru čestitke. Učinio je širok zahvat, te bi se o predmetu svakog segmenta teksta moglo pisati i posebno.
2. Filmska propaganda ne mora da bude, a tamo gde postoji uglavnom i nije tako direktna i vulgarna kao u filmovima narečene lumen-kraljice M. K. (neki je, iz za sada neobjašnjivih razloga, smatraju velikom glumicom).
3. U holivudskim filmovima kamera često transportuje snažnije poruke o SAD nego dijalozi: gradski i prirodni pejzaži snimljeni su tako da od utiska o urbanom duhu gradova ili prirodnim lepotama ove zemlje gotovo zastaje dah. Obratimo pažnju: većina filmova puna je svetlosti, kiša retko pada!!?, sve je u nekom fazonu, a stara ideja harizme prenesena je na savremenu čips-kulturu. To se zove američki način života, koji je himera nad himerama našeg doba.
4. Zašto Srbija ne bi snimila film o Savi Šumanoviću?
Preporuke:
35
0
28 ponedeljak, 06 februar 2012 20:03
Saša
Poštovanom autoru,

Napadi naše avijacije na aerodrome u Albaniji i Tuzli su istina. Nema potrebe da se išta izmišlja, samo da se pretoči u film i da NATO pukne od muke.
Preporuke:
43
1
29 ponedeljak, 06 februar 2012 20:07
MR
Jednu stvar treba shvatiti, tj. da je kinematografija propagandno oružje kojim se ostvaruju politički ciljevi. Amerika i Engleska su upotrebili propagandu protiv Nemačke u Prvom sv. ratu. Hitler je to shvatio pa je propagandi dao posebni značaj stavivši Gebelsa na čelo. Amerikanci su najbolji majstori u upotrebi propagande. Njena glavna crta je demonizovanje protivnika. Moja generacija je odgojena na dijeti kaubojskih filmova u kojima su Indijanci pretstavljani kao đavoli. U istini, belci su izmislili skalpiranje, ne Indijanci. U svakom ratu su oni svetli i borci pravde, ustvari lažovi. Amerika danas ne širi samo ekonomski i politički imperijalizam, ona po celom svetu propagira i kulturni imperijalizam. Njihovi filmovi, njihova rok muzika, njihovo novinarstvo su ustvari peta kolona koja pokušava da iznutra pokori svet. Tome se treba suprostaviti. Narodi treba da promovišu svoju kulturu i svoje vrednosti a ne nešto tuđe i neprirodno. Treba im otvoreno pokazati da su neljudi.
Preporuke:
36
0
30 ponedeljak, 06 februar 2012 20:20
Citalac
s druge strane nedavno je u studiju jedne naše televizije bio gost hrvatski pisac Igor Mandić, čiji je deda bio Srbin


Mandicu deda nije bio Srbin, od porodice je imao samo tecu Srbina u Splitu. Covek, jednostavno, pripada onoj grupi intelektualaca ovog prostora koja umire sa XX vekom - dakle ljudi neoptereceni avlijama i sovinizmima, a pritom sa mnogo ljubavi i pripadanja mentaluitetu i prostoru s kojeg su potekli. I taj talas je doziveo svoj vrhunac u vreme kresenda pisanog i TV novinarstva na nekadasnjem srpskohrvatskom jeziku (Mandic, Kapor, Dzumhur, Smoje, Radojicic, Tirnanic). Mandic nije sovinista niti mrzi Srbe, ali nije ni autosovinista koji mrzi Hrvate. Zato su nategnute i pogresne paralele izmedju Mandica i lokalnih drugosrbijasa. Satro, on je tamo ono sto je neki Pancic ovde. Nije, niti je ikad bio. Jer, 'Druga Hrvatska' potpuno razumljivo NE PLJUJE po svojima, a "Druga Srbija" SAMO to radi. Pritom nepismeno i zakrvavljeno.
Preporuke:
58
0
31 ponedeljak, 06 februar 2012 20:28
Citalac
s čim e i ja slažem, jer je to stara vendska, odnosno keltska reč od koje je nastalo i ime Bretanje.


Vidite, ako je ista GORE od sovinistickog pira 'Druge Srbije' to je ovo mitologizovanje na nivou opsenarskog amaterizma srpskih 'autohtonista' (Deretic i drustvo koji sa potpuno detinjom naivom SVE narode proglasavaju za Srbe na osnovu toga sto u nekom jeziku pronadju 's', 'b', 'r', 'bre' i slicno). Molim Vas kazite da ovo pisete namerno, e da bismo (mi 'nacionalisti' na komentarima NSPM) ispali glupi i neuki. Bice mi lakse nego da mislim da ovo STVARNO mislite. Lingvistika je ozbiljna stvar (postoji citava etimologija reci 'bre', grckog porekla, u srpski jezik usla preko Turaka ili ranije, namerno necu da Vam pisem reference, nadjite sami). Kakva Bretanja, bre:D. Tako sam slusao jednog od tih 'autohtonista' koji kaze da, posto engleska rec 'room' znaci 'soba', to znaci da su Englezi Srbi poreklom jer eto, nas 'pod-rum' podrazumeva prostoriju ispod sobe. Smejurija
Preporuke:
28
6
32 ponedeljak, 06 februar 2012 21:07
Branislav G. Romčević
Ono što je valjda prosrpski gospodin Kecmanović trebalo da bez rezerve ističe jeste da film gospođe Anđeline nije nikakvo „umetničko delo“ (kako su ga celo vreme zvali Baljak i kolega mu, frtalj ostvareni Stojanović. Ono je ko zna od koga finasirana antisrpska propaganda, a na to se odgovara kontrapropagandom iz svih oruđa, bez ustezanja.
Preporuke:
34
0
33 ponedeljak, 06 februar 2012 21:29
Odbrana i poslednji dani
Gledao sam pomenutu emisiju u jednom kafiću i bio zapanjen sa onim što nisam čuo.Stojanović je svo vreme delovao kao čovek koji ima probavne smetnje, pun jeda i mučan, što može biti posledica zatvorenog prostora. Taj čovek još je u bunkeru i ne može iz njega da izađe. To njegovo samobunkerisanja popelo se svima na vrh glave, ali ga trpe zbog političke korektnosti.
Preporuke:
36
0
34 ponedeljak, 06 februar 2012 21:36
el ninjo
verovao sam u Boga i onda se pojavio taj sa plastičnim Isusom,od tada još više verujem u Boga
Preporuke:
30
0
35 ponedeljak, 06 februar 2012 22:51
Turas
Gsp.Maslać vrlo susdržano se izjašnjavate o našim filmadžijama.Dali se sećate serije "Diplomci"mislim da je od Lole Đukića.I ovi "vaši "moralno sumnjivi momci imaju diplome kao i naši ministri.Sve su to A.G.ali nažalost nema znanja adekvatno njihovim diplomama.Te zato prostakluk "Diplomaca"ne treba da vas čudi.Osnov veličine svakog čoveka je ponos na svoju zemlju.Otuda počinje ostala nadgradnja zdrave ličnosti.To nema veze sa tzv.moralnim autizmom,već sa domaćim vaspitanjem koje očito nije bilo zdravo.
Preporuke:
14
2
36 utorak, 07 februar 2012 07:42
Gordana
Mislim da je problem siri, mada je sada eskalirao;
Komunizmom je unistena porodica, crkva i svaki normalni autoritet .Stvoreni "autoriteti" su odgajali amoralno sebicnjastvo i karierizm mediokriteta.
Sta ocekivati od "drugosrbijanaca" kojima je mentor i idejni vodja baba odbacena i od tih mediokriteta.Njima smeta komunisticka proslost Cosica, ali srbomrzacki stavovi ostalih komunista su savrseno uredu jer se uklapaju u globalizaciju (unistenje nacionalnih osecanja "malih"-velikih naroda po receptu imperije).
Jadni mi ako znacajniju ulogu u nasoj buducnosti imaju ovakvi likovi!
Preporuke:
13
2
37 utorak, 07 februar 2012 10:47
u naletu je razaranje srpske tradicije @Citalac
Mandicu deda nije bio Srbin, od porodice je imao samo tecu Srbina u Splitu.Ma biće da ti znaš bolje od Mandića ko mu je bio deda. E, što volim vas pametnjakoviće, koji znate sve "argumente" protiv Srba.Čoveče i, gledao sam emisiju na HTV-u u kojoj je učestvovao Mandić s još dvojicom učesnika i voditeljem, u kojoj je on izjavio da mu je deda bio Srbin. Ako ne veruješ meni zovi Mandića pa ga pitaj da li je ovo izjavio na HTV-u i da li je tačno ovo što sam napisao.
Preporuke:
9
0
38 utorak, 07 februar 2012 10:55
u naletu je razaranje srpske tradicije @Citalac
Vidite, ako je ista GORE od sovinistickog pira 'Druge Srbije' to je ovo mitologizovanje na nivou opsenarskog amaterizma srpskih 'autohtonista' (Deretic i drustvo koji sa potpuno detinjom naivom SVE narode proglasavaju za Srbe na osnovu toga sto u nekom jeziku pronadju 's', 'b', 'r', 'bre' i slicno).


Vidiš, odeš lepo na Vikipediju na stranom, ne na našem jeziku, i pročitaš da je Bretanja dobila naziv od keltske reči (jer su je osnovali Kelti) "bret", što, kažu, znači brat, (od toga je nastalo "bre" u reči Bretanja, tako pišu stranci), a onda pronađeš vendski rečnik i u njemu nađeš reč "bret" pored koje piše da znači "brat". I šta ja još da ti objašnjavam? To što je za tebe tzv. "germanska škola istorije" zakon, to je tvoj problem.

Za tebe je, nema sumnje, i jedna Olga Luković Pjanović, koja je doktorirala na Sorboni, iz oblasti lingvistike, totalni neznalac i amater. Valjda takvi tvoji stavovi najviše govore o tebi i tvome znanju.
Preporuke:
12
4
39 utorak, 07 februar 2012 14:34
Citalac
što volim vas pametnjakoviće, koji znate sve "argumente" protiv Srba.


"Protiv Srba" je ako kazem da neko - nije Srbin?! Mandica citam i pratim dvocifren broj godina, jos iz NINa. Tecu Srbina je pominjao kao svoju 'vezu' sa srpskom kulturom iz detinjstva. Dajte neke reference za tu emisiju na HRT, ne gledam ih i za ovo nisam cuo, a ako postoji, mora da ima online. Cisto sumnjam jer Hrvati bi pali u nesvest od srece da mandica mogu da diskredituju kao 'cetnika'(tojest coveka srpskog porekla).

Ova etimologija sa Bretanjom, bre,bratom, Keltima, Vendima i Vikipedijama Vam je... ocekivana. Ne bih sirio na Olgu Pjanovic (samo bih primetio da je zena bila veoma obrazovana i govorila klasicne jezike, za razliku od Internet-fanova. Verujte u sta hocete, Vasa stvar (samo primetih da je neozbiljno insistirati na 'cinjenicama' iz amaterske lingvistike... ako Vi STVARNO mislite da je relevantna ona 'skola' po kojoj su Italijani ustvari Srbi jer 'bambini' znaci 'babini', srecno
Preporuke:
6
3
40 utorak, 07 februar 2012 15:43
Kovac Jugovic
Vrlo dobro. Pozdrav autoru. (Imao je pravo da bude i ostriji.)
Preporuke:
8
2
41 utorak, 07 februar 2012 16:01
Milan
Zamolio bi vas u ime svojih kolega da gospodina Stojanovića ne potpisujete kao REŽISER.
Preporuke:
16
2
42 utorak, 07 februar 2012 21:18
Živorad
Svaka čast gospodine Maslać!
Potpuno isti utisak sam imao dok sam gledao emisiju. Nisam mogao da se načudim tim našim vajnim rediteljima.
Nije mi samo jasan g-din Stojanović. Od disidenta u komunizmu do antisrbina sada kada ni Tita ni komunizma više nema.
Logičan bi bio obrnuti epilog.
Preporuke:
6
1
43 utorak, 07 februar 2012 21:29
Ejzenštajn
Stojanović svo vreme snima Srbe iz gornjeg rakursa. Zato izgledaju jadno i bedno. Kamera mu je statična i zlonamerna. Užasna montaža.
Preporuke:
8
2
44 utorak, 07 februar 2012 23:43
Miloš Marić
"Lepa sela lepo gore" sam pokušao da gledam i vidio sam stereotip o Srbima. Valjda se naši filmaši za neku kintu udvaraju zapadu, Sarajevu i Zagrebu, pa im je neprijatno da prave korektne filmove. Niko od njih ne traži da budu patriote, već samo da ne lažu i ne falsifikuju. Niko od njih ne očekuje da ne kritikuju i ne otvaraju tabue, samo da ne lažu i ne falsifikuju. A oni zarad nečega, vjerovatno sitniša, uglavnom upravo to rade. Zato me uhvati muka od njih.
Preporuke:
7
2
45 četvrtak, 09 februar 2012 00:48
Jakim
Čestitam autoru! Gledao sam TV, i pročitao komentare. U emisiji je bilo vrlo bitnih propusta (niko nije zapazio), kao na primer: Prvo, na postavljeno pitanje voditeljke - ima li tema-dešavanja za koja nisu snimani filmovi? Režiseri su površno dali odgovore! - A zašto samo oni da pronalaze teme i propaganda sa zapada, Gde su tu država, narod, ostala inteligencija? Drugo, nije analizirano više antisrpskih filmova, kao na pr. BESA itd? Po prvom pitanju je neverovatno da se Srbija ne seti da snimi filmove o višedecenijskom etničkom čišćenju Srba sa Kosmeta u mirnodopsko doba (primena raznoraznih zuluma iz doba turcizma)? Filmove o belom roblju na Kosovu isključivo sa nealbanskim (hrišćanskim) devojkama i ženama (naročito danas ima mnogo uvoznih)? O strategiji i metodama zavodjenja-prisiljavanja devojaka u belo roblje? Sve je ovo imalo ogromni uticaj na iseljavanje Srba i nealbanaca? Naži režiseri rade kontra, zamenjuju teze i izvrću činjenice, kao što je film "BESA"(!!!)? Nastavak...
Preporuke:
4
0
46 četvrtak, 09 februar 2012 02:03
Jakim
O moralnom autizmu naših "filmskih delatnika" posebno je za kritiku film "BESA". Ovaj film je sa Berlinskog festivala poslat u Americi da širi promociju-propagandu!? Ko bude gledao film, razumeće! Režiser Srdjan Karanović. Glumci: Miki Manojlović i Iva Krajnc. Dali je moguće da se sada snima takav propagandni film (u srpsko-slovensko-francuskoj koprodukciji) gde se kroz film Srbima nameću najružnije osobine: "da su bez morala i dostojanstva, pokvareni nasilnici, sa predrasudama, bezdušni eksploatatori (Albanac sluga spava na podu bez posteljine...), kalja se čast srpskih vojnika i oficira"(!)? Dok je na drugoj strani Albanac sa porodicom prikazan kao heroj sa najboljim ljudskim osobinama, častan, dostojanstven pretstavnik poštenih Albanaca(!)? Takodje je vrlo vidljivo da je slovenska glumica indoktrinirana za propagandu protiv srpskih navodno predrasuda o Albancima? "Dogadjaj" je, kao, iz I sv. rata!
Preporuke:
5
0
47 četvrtak, 09 februar 2012 15:01
Filozofija
Odlican tekst. Primjeticu da se kod nas visoko kotiraju ljudi koji su zavrsavali filmske akademije iz "fazona", a da nikada nisu stekli opste obrazovanje, niti izgradili sopstvenu licnost. Zasto oni misle da nas zanima njihovo politikantsko pametovanje?
Preporuke:
3
0
48 subota, 11 februar 2012 11:05
Milorad Stanojlović
Kod nas je film industrija zabave i udvaranja režimu,kao i u Holivudu.
Las Vegas je takođe industrija zabave, ali na drugi način, sa živim ljudima na daskama.
Međutim, dok Holivud i Las Vegas proizvode zabavu, prave profit i plaćaju porez državi, ove zabave su kod nas na budžetu, tj. o trošku države.
To ne znači da je Srbija bogatija od Amerike, ali znači da su beogradski marksisti na per-tu sa njujorškim marksistima, koji su se proslavili bombardovanjem Srbije, 1943. godine, a zatim 1944. i 1999. godine.
Njihovi filmovi nisu umetnost, ali su zabava sa premnogo mrtvih.
Naravno, da je vreme da se ta zabava prekine, bar u Srbiji.
S poštovanjem i žaljenjem,
SRPSKI LIBERALNI SAVET
Preporuke:
1
0
49 utorak, 14 februar 2012 13:48
VERA NS
Gospodine Maslac, SVAKA Vam CAST, hvala bogu da sam imala srecu i ovako nesto da procitam u toj jadnoj drzavi koja je puna prodanih dusa, placenika bez ikakvog karaktera i morala i etike, a o postovanju i ljubavi za svoj narod, ili odgovornost za drzavu u kpjoj zive = o tome kada se misli na Srbiju netreba ni sanjati!
Koliko cemo jos samoprozvanih, sujetnih i naduvenih "intelektualaca", isto kao
i samoprozvanih i sujetnih "umetnika" morati da podnesemo?

Ti ljudi kao sto je "umetnica" Karanovic, ili "umetnik" Paskaljevic,Stojanovic itd
isto kao i borci za DOLARE i EVRE izigravajuci "borce za ljudska prava" osim za prava srpskog naroda, svi ti su BEDNICI i MULJ kojeg izgleda imamo na pretek!

Andjelini Jolie, NIJE palo na pamet da snimi film o americkoj BAGRI prvo u Vasingtonu jer ta BAGRA KRIMINALACA odlucuje o zivotima miliona ljudi i -
njihove ZLOCINCE VOJNIKE ispranih mozgova, robota za unistavanje ljudi i drzava, a sve zbog....
Preporuke:
1
0
50 utorak, 14 februar 2012 13:57
VERA NS
nastavak:

a sve zbog svoje nezasitivosti i pohlepi za resursima.
U Americi bi Angelina Jolie IMALA materijala za snimanje filmova o BRUTALNOSTI i ZLOCINIMA svog americkog naroda, bar za jos 10g, ako vec -
hoce da glumi "humanitarku"!

NE, ta protuva sa silikonskim mozgicem u velicini zrna graska ( sada gresim prema grasku ), koja nema NIKAKVOG obrazopvanja, NEMA pojma o istoriji zemalja u koje se petlja, GROGIRALA se polovinu svoga zivota....ta kreatura od humanitarca, radi samo ono sto i njeni zlocinci u Vasingtonu i nista vise!

Eh, kada bi SRBI, time hocu reci, kada bi nas narod imao istinsku VLAST, ljude
koji bi bar minimalni deo INTEGRITETA i HRABROSTI posedovali da reaguju kao
IZRAELSKA VLADA, e, onda bi se moglo poceti govoriti da postoji i SUVERENA
DRZAVA SRBIJA!!!

Ovako,...PLJUJEMO SAMI SEBE, pa sto nebi i neko kao ova Angelina!?
Preporuke:
2
0
51 sreda, 15 februar 2012 18:29
Miloje
Pita Muja Hasu posle projekcije filma:
-Bolan Haso kako Anđa zna da pušku nismo ni pipnuli tokom rata?
-Ćut bolan Mujo,kako ćemo pipnut kad smo na spisku žrtava!
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner